Kate Middleton'un Geleceğin Kraliçesine Dönüştürülmesi

10. evlilik yıldönümünün arifesinde, Cambridge Düşesi Catherine, Windsor'daki Aziz George Şapeli'nin merdivenlerinde çok farklı bir resmi kraliyet töreni için göründü: 99 yaşındaki Prens Philip'in cenazesi. Siyah paltolu bir elbise ve uygun bir şapka içinde uygun bir şekilde kasvetli idi, gözlerinin üzerinde bir örtü, görünüşüne Hanedan tarzı olgun çekiciliğin hafif bir frissonunu katıyordu .

Kate Middleton'un Geleceğin Kraliçesine Dönüştürülmesi

10. evlilik yıldönümünün arifesinde, Cambridge Düşesi Catherine, Windsor'daki Aziz George Şapeli'nin merdivenlerinde çok farklı bir resmi kraliyet töreni için göründü: 99 yaşındaki Prens Philip'in cenazesi. Siyah paltolu bir elbise ve uygun bir şapka içinde uygun bir şekilde kasvetli idi, gözlerinin üzerinde bir örtü, görünüşüne Hanedan tarzı olgun çekiciliğin hafif bir frissonunu katıyordu . Görünüm sadece Kraliçe II. Elizabeth'ten ödünç alınan dört telli inci gerdanlık tarafından mayalanmıştı. Hizmet ailesi üyeleri güzel bahar havasında Windsor Kalesi'ne geri dönmeyi seçtikten sonra günün en sıcak beklenen anı geldi: Will ve Harry tekrar birlikte, ilk başta Kate ile birlikte yürüyorlar - ta ki o gizlice eriyene kadar Kardeşlerin arkasından adım atıyorlar ve birlikte yürümelerine izin veriyorlar.

Cambridge Düşesi, cenazede görünmesi ve savaşan kardeşler arasında barışı sağlayan rolü nedeniyle coşkulu bir övgü aldı : "Kate Middleton'ın sorunlu Windsor Evi'ni bir arada tutan yapıştırıcı rolündeki yeni rolü" , cenazenin ardından ayna nefessiz bir şekilde ilan etti. Düşesi "şefkatle" kayınpederini yanağından öptüğü için över. The Telegraph , "Cambridge Düşesi belirlendi, ancak Prens Philip'in cenazesinde geleceğin kraliçesi rolü için ne kadar hazır olduğunu gösterdi," diye açıkladı Güneş, "Kate Middleton her karış zarif görünüyordu ve Prens Philip'in cenazesinde stoic royal. "

Bu, Birleşik Krallık'ta bir medya töreniydi, hatta taç giyme töreniydi. Aynı belgeler bir zamanlar bazı insanlarınKate'in annesini biraz kaba ve “Waity Katy” ya da “Dolittle Düşesi” lakapları hakkında sarhoş bulmuş, bu da Kate'in Will'i beklemekten utanmadan memnun olduğunu ve hiçbirinin işe çok hevesli olmadığını öne sürüyordu. Son on yılda Berkshire halkı, kendisini mükemmel, gülümseyen, hızlı yetkin ancak hiçbir zaman gösterişli olmayan modern, gösterişli, pazar yükseltici bir annelik vizyonuna dönüştürdü - kendi çocuk fotoğraflarını Instagram'da yayınlayarak, hayır kurumları aracılığıyla nazikçe sohbet etti. yeni annelerin uyum sağlama çabası. Cambridge Düşesi, artık Windsor'ların sağlıklı kalbi, geniş aile bağları anlayışına sahip anne figürü, savurgan kardeşe bir el uzatmaya hazır. Geleceğin kraliçesi, bir yüzyıldaki en büyük nesil geçişi olarak eski bir kurumu birbirine bağlamak için gereken geleneksel kadın erdemlerine sahip. Bu modern kraliçe, doğrudan Victoria ve Albert'ten devralınan çok eski moda bir oyun kitabının yaratılmasıdır.

1982'de British Airways'de uçuş görevlisi ve sevkıyat görevlisi olarak çalışarak tanışan Carole ve Michael Middleton'da doğan Kate'in çocukluğu müreffeh ama geleneksel olarak mutluydu.  Michael, uzak bir şekilde Tudor soyundan geliyor, ancak daha yakın zamanda 19. yüzyılda yün bakımından zengin olan ve özel eğitim gibi şeyler için kullanılabilecek bir dizi güvene neden olan Yorkshiremen'den geliyor . Carole teknik olarak Ana Kraliçe'nin çok uzak bir akrabasıdır, ancak soy ağacı işçilerle doluydu - bir kömür madencisi büyük büyükbabası da dahil - ve bir belediye dairesinde doğmuştu. Carole, üçüncü çocuğunu doğurduğu sıralarda, parti tedarik şirketi olan Party Pieces'i kurdu; Robert Lacey, Battle of Brothers adlı kitabına biraz kuru bir şekilde yer veriyor."pazarlık becerilerinin doğrudan posta işinde efsane olduğunu." Bir kaynak ona şöyle dedi: "Tereyağı ağzında çoğu zaman erimezdi, ama acımasız bir müzakereciydi ve pazarlık onun yolunda gitmiyorsa, desibel seviyesi yükseldi."

Arasında Middleton para ve parti tedarik iş Kate ve onun kardeşleri lüks Marlborough, yatılı eğitim dahil en iyi okullara gitmiş göre eski oda arkadaşı, o duvarda William bir poster vardı. (2010 nişan röportajında ​​bunu yalanlasa da: "Duvarımdaki Levi's adamıydı, William'ın resmi değil. Üzgünüm!") Notları ona en iyi üniversite seçimi olan Edinburgh'da bir yer sağladı. bir boşluk yılı ayırmaya ve bunun yerine, William'ın sanat tarihi okuyacağını duyurduğu St. Andrews'de sanat tarihi okumak için yeniden başvurmaya karar verdi. Katie Nicholl'ün raporlamasının önerdiği gibi, büyük olasılıkla bir veya iki kez tanışmışlardı çünkü zaten aynı lüks çevrelerde koşuyorlardı.

2002 yılına gelindiğinde, ikili arkadaş canlısı ev arkadaşlarıydı; Mart ayında Kate, kampüste bir moda şovu için podyumda dik bir elbise giyerek William'ın onu yeni bir şekilde takdir etmesini sağladı, yoksa hikaye öyle devam ediyor. (Gösteri, açıklanamaz bir şekilde, 11 Eylül saldırılarının kurbanları için bir bağış toplama etkinliği olarak düzenlendi.) İlişkileriyle ilgili haberler,  2004'te Will'in Kate'i İsviçre Alpleri'nde bir teleferikte öpüşürken yakalaması sonrasında patlak verdi . Ve böylece, hem basın hem de Kate için, gelecekteki kraliçe rolüne uygunluğunun kamuya açık bir şekilde incelendiği ve değerlendirildiği çok, çok uzun bir bekleme dönemi başladı.

Bu, Kate'i sarayın tam korumasından mahrum bıraktı - ama paparazzilerin ve İngiliz tabloidlerinin tüm ilgisiyle. Taksilere girip çıkan, sık sık gözlerini kapatan ama parlak gülümsemesini engelleyen 20'li yaşlarında bir Kate'in resimleri var. 2007 yılında kısa bir süre dağıldı zaman, Telgraf parça önerdi , kraliyet yorumcu Sandhurst dan William'ın mezuniyet dinleyici önüne Carole Middleton sakız görülmüş olduğunu yukarı oynanan “mola-up için Prens ve kız arkadaşı arasındaki büyüyen sınıf ayrımı suçladı” diye ve bildirildiğine göre, William'ın arkadaşları, Kate ortaya çıktığında, annesinin eski işine atıfta bulunarak “el kitabına giden kapılar” diye kıs kıs gülüyorlardı. Bir Daily MailAyrıca yardımsever iken ısrarla zaman parçalı, “William, Kate'in anne hakkında sneers dehşete edilir” yuvarlama hiç Carole hakkında söylenen her son şey. Bu gaddarcaydı ve aynı zamanda monarşinin İngiliz sınıf hiyerarşisinin tepesindeki asırlık yerinin gerçeğiydi; bu temelde doğum, kan ve gagalama düzeniyle ilgili bir kurumdur. Ancak bu özel monarşi, hayatta kalmak için kendini çok iyi adapte edebildiğini de gösterdi.

Potansiyel olarak kraliyet ailesiyle evlenen sıradan insan hakkındaki Külkedisi hikayesi evrensel bir anlık hit değildi. Ama sonra, halk, Britanya'nın halefiyet çizgisine girerken her zaman zor zamanlar geçirdi. Wallis Simpson'a olan bağlılığı, VIII.Edward'ın sadece tahttan değil, bir bütün olarak Britanya Adaları'ndan da zıplamasına neden oldu; Prenses Diana, İngiliz kökleri Windsor'ların kendisinden daha eski olan bir aristokrattı ve hatta onu yapıştırmakta zorlanıyordu. Edward IV'ün 15. yüzyıl "Beyaz Kraliçesi" halkı Elizabeth Woodville, büyücülükle suçlandı.

Monarşi, çiftin nişanlanması ve o cömert, güzel düğünle medyada yeni bir döneme girdi; nihayet, Diana'nın oğulları, bir gencin sonsuza dek mutlu olmasının cazip olasılığını sunacak kadar büyüdüler. Kurumun Diana'nın mirasından duyduğu tedirginliğe rağmen, Diana, Kate'e yükselen bir prenses olarak bir model teklif etti ve ailesine girişi onu kayınvalidesine bağlayacak şekilde çerçevelendi. William, annesinin ikonik safir nişan yüzüğüyle evlenme teklif etti; Mario Testino, Diana'nın ikonik son resmi portresini çekerken nişan fotoğraflarını da çekti.

Ama Kate için de otomatik olarak her şeyi düzeltmedi; magazin dergileri hala fotoğraflarını çekiyor ve 2012'de Closer'ın Fransız baskısı Kate'in tatilde çekilmiş üstsüz güneşlenme fotoğraflarını yayınladı. Gerçek deniz değişimi, Prens George'un gelişiyle geldi. Kate'in şu anki kamuya açık imajı, kocasının da doğduğu, ışıl ışıl ve tamamen uydurulmuş, yanında Birleşik Krallık'ın gelecekteki bir kralı ve bir diğeri de güvenli bir şekilde ona yerleştiği St. Mary's Hastanesi'nin lüks Lindo Wing doğum servisinin basamaklarında basıldı. silâh. Bu, bir zamanlar William'la aynı basamaklarda duran sevgili ve kayıp Diana'ya, Windsor'ların bu sefer doğru yapacağına söz veren kuşaklar boyunca tekrarlanmasına bir başka açık referanstı.

Fotoğraflar sürecin merkezinde yer aldı. Saray, gündelik, rahat, samimi aile fotoğrafları yayınlayan diğer ünlüler kadar coşkuyla sunulan yeni sosyal medya kanallarını kullandı. Sıklıkla, Kate'in kendisi tarafından çekildi. Bunlar, durumu iyi olan herhangi bir annenin Instagram'da görünebilecek çekimlerdi, Prens Louis'in ikinci doğum gününde, gökkuşağı boyası bulaşmış ellerini başlığının altına gönderdiği zaman, Prens Louis'in fotoğraflarıyla eğildiği bir şakaydı. : Instagram vs gerçeklik.

Fotoğrafçılık, Victoria ve Albert'in "kraliyet ailesi" imajında ​​monarşiyi tam olarak nasıl yeniden yarattığıdır. Onlardan hemen önce gelen hanedan Hanovers, sık sık karikatürize edilmiş figürlerdi, birçok kişisel kusurlarını hedef alan hiciv için uygun şekilde karikatürize figürlerdi. Fotoğrafçılık çağının başlangıcında, Albert hızla ortamı benimsedi ve kraliyet ailesinin katılımı, ortamı şekillendirmeye yardımcı oldu; İlk fotoğrafçılarla yaptıkları işbirliği, Kensington Palace'ın Cambridges'i ulusa ve dünyaya neşeli, birleşik modern bir aile, İngiliz monarşisinin sağlıklı ve istikrarlı geleceği olarak sunmak için kullandığı aile fotoğrafçılığının görsel dilinin icat edilmesine yardımcı oldu.

Kate'in cilalı, geleneksel bir anne olarak imgeleri her yerde bulunan imgelerdi; artık taksilere girip çıkıyordu, kulüplere gidip geliyordu. Bunun yerine, Norfolk kırsalındaki Amner Hall'da ailesiyle yakınlaştı ve toplum içinde ezici bir çoğunlukla çocuklarla ve annelerle ilişkili nedenlerle çalıştı; arkadaşı olarak tanımlanan bir kaynak bir profil için Tatler'e şunları söyledi : “Kate ülkenin neye ihtiyacı olduğunu ve ne istediğini biliyor. Çocuklarınızı nasıl yetiştireceğinizi savunmak mükemmeldir. " O, stilistleri ve bakıcıları, ihtişamını kocasının yanında parlayacak şekilde dikkatlice kalibre ettiler - kayınvalidesinin aksine onunla asla rekabet etmediler. Meghan MarkleOlay yerine gelişi, İngiliz basınının anlatısındaki konumunu pekiştirdi; mükemmel anne figürleri için mükemmel bir folyoyu bulmuşlardı. Mükemmel bir İngiliz anne yapmak amacıyla Kate'in beyazlığı, onun yüceltilmemiş sınıf geçmişinden kaçmasına izin verdi.

Aslında, Kate'in geçmişinin bir zamanlar gelecekteki hükümdar için çok yaygın olduğu yerlerde, şimdi tanıdık ve güven verici, işlevsiz Windsor'lar için bir merhem ve nihayet Diana'nın başlattığı şeyi tamamlayacak olan eksik bileşen olarak sunuluyor. Geçmişi artık bir varlık, bütünlüğünün ve sağlamlığının bir kanıtı ve bir aileyi bir arada tutabilme becerisinin bir başlangıç ​​hikayesi olarak gösteriliyor: “Catherine sağlam bir orta sınıf aileden geliyor. Ebeveynleri Michael ve Carole Middleton, güçlü rol modeller oldular ve ona geleneksel değerleri verdiler. Kız kardeşiyle Pippa ve erkek kardeşi James yakın zamanda ve yakın bir aile tarafından oluşturulan sıcaklık yaygınlık kazanmıştır,”son coşarak Telgraf parçasını. İşte yine o Viktorya dönemi yankısı. Victoria ve Albert'in sağlıklı “kraliyet ailesi” ne dönüşü, kısmen kurumun kendilerinden önce gelen Hanovers'ın popüler olmayan, işlevsiz mirasından kopma ihtiyacından kaynaklandı. Kral IV. George olacak adam, hayatını büyük miktarda parayı boşa harcayarak geçirdi; evlendikten kısa bir süre sonra karısını terk etti ve kıtaya kaçtı, burada taç giyme töreninin eşiğindeki Londra'ya dönene ve pratik olarak onun yanında kraliçe olmayı talep edene kadar bir skandal hayatı yaşadı.

Victoria ve Albert ise, aksine, geleneksel aile yaşamlarında ifade edilen, yükselişteki ahlaki açıdan doğru bir ülkenin dürüst vatandaşları olarak sunuldu. (Victoria'nın Albert'la seks yapmayı çocuk sahibi olmaktan çok daha fazla sevdiğini asla boşver .) Kate, kocasının büyükannesinden daha çok, kayınpederinden daha çok, kocasından daha çok, mantolarını miras alır, elinde kamerası var. Victoria'nın Elmas Jübile alayı sırasında kafasına taktığı kaputla aynı sembolik amaca hizmet ediyordu.

Aynı zamanda Kate, teknik olarak dişsiz bir kurumun son derece çağdaş talepleri için elden geçirilen daha eski bir dizi geleneksel derneklerle rezonansa giriyor. Ortaçağ kraliçeleri güçlerini kocalarıyla olan ilişkileriyle elde ettiler; saray dünyasının ve monarşi performansının önemli bir parçasıydılar. Kadınlarla, çocuklarla ve hayır işleriyle uğraştılar; kocalarına merhamet dilemeleri için şefaatçi olarak hareket ettiler ve bir krala geri adım atması için yüzleri kurtaracak bir yetenek sundular. Yumuşak bir güce sahiptiler, başka bir deyişle, Windsor'lara kalan tek güç, dolayısıyla hayır işlerine ve halkın bilinçlendirilmesine ve uluslararası iyi niyet turlarına olan bağlılıkları. Kate şu anda sert, ateşli kocası üzerinde yumuşatıcı bir etki olarak tasvir ediliyor; o, bu etkiyi büyük, küçük ve monarşinin devam eden varoluşu için hayati önem taşıyan şekillerde tekrar tekrar konuşlandıracak. Her şey daha önemli çünkü Camilla bunu yapamıyor - çok tartışmalı.

Genç kraliyetlerin monarşiyi ne kadar "modernleştirdiği" fikri hayranlık uyandırıyor. Kate'in kamusal imajı ve kendisinin ve danışmanlarının onu yaratma biçimi, bir kurumun eski bir kalıntısında kadınların yeri hakkında çok eski anlatıların hizmetinde modern tekniklerin kullanılması anlamında, monarşiyi modernize etmekle ilgilidir. Kate'in hiçbir zaman "gelecekteki kraliçe" dışında bir kariyeri olmadı. Kamusal imajı - kişi Kate değil, Cambridge Düşesi, gelecekteki Galler Prensesi ve nihayetinde Kraliçe Eşi olan Catherine figürü - çok özel, çok beyaz bir annelik vizyonuyla eş anlamlıdır.

tepkiniz nedir?

like
0
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0